E90Post
 


Studio RSR
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Is i hornsherred



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      06-02-2008, 02:14 PM   #1
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Is i hornsherred

Hej alle sammen

Jeg har sat BMW clubben stævne syd for Jægerspris og kunne godt tænke mig at så mange som muligt møder op. Jeg har skrevet følgende til klubben og håbet meget at I danskere på denne chat vil møde op og sparke dæk sammen men os andre. Jeg er af den opfattelse at ingen er bedre end andre så vi kan lige så godt lave en fest ud af det:

Hej alle sammen....

Øv hvor er jeg ked af de dersens træf som få BMWer kan deltage i. Jeg overvejer at lave et træf for modellen F319 for så at tage et billede af en tom P-plads og sætte det i bladet. Jeg kunne godt tænke mig at vi stod sammen i stedet for at splitte os ad!

Er det muligt at vi kan finde glæde i bare at mødes uanset type og spise en is sammen, sparke lidt dæk og ellers bare nyde at vi er ejere at et stykke transportmidddel ud over det sædvanlige? Jeg fåreslår at vi mødes på P-pladsen foran majeriet på Landerslevvej 5-7, 3630 Jægerspris, lørdag den 21. juni kl 12.00 til en is


__________________
Mvh Martin Jessen
Randers bør, Major plæneklipper & BMW

Jeg håber meget at i vil møde op!!!

Mvh Martin Jessen
Appreciate 0
Reply

Bookmarks


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 10:04 AM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST